Alla inlägg den 4 september 2013

Av Emilie - 4 september 2013 21:37

Fy tusan vad kul det är med skivstång! Blev samma pass som igår efterföljt av intervaller.
Känner verkligen av axlar och nacke nu, no pain no gain! Love it!

Av Emilie - 4 september 2013 18:10

Tror en förkylning är på intågande, jäkla barnbaciller! Kör på och tränar ikväll iallafall eftersom jag inte har ont i halsen.
Tar nog en whisky när jag kommer hem ikväll sen, äckligt men tar död på bacillerna om jag har tur.

Tog på mig mina gamla jeans idag som jag hade innan jag blev gravid med sonen och nog märks det att jag gått ner en del i vikt iallafall.
Efter gårdagens depp väljer jag att fokusera på det positiva!

Nu ska jag vila lite innan det är dags att åka ner till träningen.

Av Emilie - 4 september 2013 10:03

Det blev faktiskt havregrynsgröt till frukost och det var helt ok!
Ännu ett steg i rätt riktning mot bättre vanor.
Nu ska jag strax gå en promenad med sonen sedan ska vi träffa min mamma efter lunch.
Det kommer bli en kanondag.

Av Emilie - 4 september 2013 04:22

Eller sent beroende på hur man ser det haha!
Sonen vaknade fyra och då hade jag sovit i exakt noll minuter.
Tror att koffeinet i Whey 80 blev lite mkt för mig på kvällen.
Tränar ju ikväll med så jag tänkte se om jag reagerar på samma sätt även ikväll, isåfall är det dags för en plan B!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Följ min resa mot målvakten, drömkroppen och ett nytt hälsosamt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards