Alla inlägg den 3 september 2013

Av Emilie - 3 september 2013 21:44

Så jäkla kul var det! Och jobbigt, svetten sprutade haha!
I morrn är det dags för ett skivstångs intervallpass, kommer vara död på torsdag.
För övrigt köpte jag Whey 80 i smaken Ice Coffee idag, det är vidrigt men det känns himla skönt att ha ett riktigt bra protein att ta efter träning.
Funderar på att testa att mixa det med minimjölk istället och se om det blir godare eller alternativt om jag kan använda mindre vätska så det kanske blir mindre blaskigt!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan är det sängen som gäller.
Sonen är mycket piggare tack och lov så förhoppningsvis blir det en lugn natt.
I morgon ska jag försöka lära mig att äta havregrynsgröt till frukost. Urk!

Av Emilie - 3 september 2013 12:38

Kan verkligen rekommendera Gymgrossisten här i Uppsala. Supertrevlig och kunnig personal som tar sig tid att svara på frågor och månar om sina kunder!
Bild lånad från Google.

Av Emilie - 3 september 2013 10:02

Alltså i morse stod jag framför badrumsspegeln innan jag hoppade in i duschen och tittade på alla mina skavanker (läs allt mitt fläsk) och kände att fan, det kommer aldrig gå!
Hur tusan ska jag få ordning på det här???
Vissa dagar är det himla svårt att fokusera på framstegen.
Visst, jag har gått ner drygt åtta kilo sedan i maj men det är så himla mycket kvar. Min hjärna går på högvarv, kan jag förändra någonting mer?
Jag äter ju som jag sagt tidigare endast runt 1500 kalorier om dagen och tränar fem till sex dagar i veckan.
Kroppen måste ju få vila också.
Antar att svaret är att träna hårdare när jag tränar, att helt enkelt köra slut på mig själv VARJE gång jag tränar.
Jag vill inte se ut såhär, jag vill vara stark och smal!
Nåväl, jag måste försöka vara mer tålmodig och kämpa på det vet jag. Nu har jag iallafall fått skriva av mig litegrann.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Följ min resa mot målvakten, drömkroppen och ett nytt hälsosamt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards